نرم افزار Leica Survey Office v2.2
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی


نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت8:11---6 مرداد 1394
سلام خسته نباشی مهندس مهندس عزیز انصافا داری کمک بزرگی به جامع مهندسین میکنی.من که شما رو تحسین میکنم سایت شما رو تازگیها هستش که اتفاقی پیدا کردم مسائل جدیدی رو دیدم که واقعا عالی عالی هستن. از خداوند منان آرزوی موفقیت هر چه بیشتر شما را دارم
مهندس: من دوربین لایکا ts 02 دارم برای فرستادن نقاط از لب تاب به دوربین(ویندوز لب تاب سون 64 بیت) در برنامه تخلیه دوربین های لایکا برنامه کوردینت ادیتور وجود داره برای فرستادن نقاط از کامپیوتر به دوربین ولی روی ویندوز سون کار نمیکنه فقط با ایکس پی کار می کند راهی برای حل این مشکل وجود داره؟.با تشکر



پاسخ:سلام. لطفا سوالاتتون را در سایت جدید بفرمایید. بنده دیر به دیر به این وبلاگ سر میزنم. فعلا راهی پیدا نکردم که نرم افزار تخلیه لایکا را روی ویندوز 64 بیت نصب کنم و خودم هم از ویندوز 32 بیت استفاده میکنم.


دماوندی
ساعت8:43---22 فروردين 1394
با سلام لطفا برنامه تخلیه دوربین ts 06,02 را برای ویندوز 8 برام بفرستین ممنونم یک برنامه خودم دارم نصب میشه ولی برنامه اجرا نمیشه یعنی باز نمیشه فقط آیکون برنامه میاد
پاسخ:شنیده بودم که با نسخه 64 بیتی ویندوز مشکل داره ولی نشنیده بودم که با نسخه 8 مشکل داشته باشه. چک کنید نسخه تون 64 نباشه


حمزه سلاماتی
ساعت12:52---20 بهمن 1393
با سلام و خسته نباشید
این نرم افزار قبل از نرم افزار ژئو استفاده می شد و برای سری اول تی پی اس ها استفاده می شد


مجید فتحی
ساعت14:19---7 دی 1393
مهندس سلام *خسته نباشی
نرم افزار تخلیه ts 06 و usb رو میخواستم که روی ویندوز8 نصب بشه وکارایی داشته باشه
تابه راحتی دیتا ها رو تخلیه و وارد دوربین کنم
خیلی متشکرم


mansour
ساعت19:01---16 آبان 1393
با سلام ممنونم از شما اگه میشه یه آموزش خوبی ازش هم قراربدید


فلاحی
ساعت13:11---21 مهر 1393
برنامه انتقال دیتا جدید برای دوربین توتال سندیگ بر روی ویندوز 7 لپ تاپ

09372640078 مهندس فلاحی



حمیدرضا
ساعت10:06---31 شهريور 1393
سلام. یه سندینگ 752 خریدم.تخلیش مشکل دارم. کسی نرم افزار تخلیشو برای ویندوز7 داره؟تا اخر عمر دعاش میکنم هر کی جواب بده 09375681070

پاسخ:این سندینگ ها همشون یه مشکلی دارن. نرم افزار تخلیه این مدل دوربین ها رو با یه سرچ میتونی به دست بیاری.فرصت گشتیدن رو ندارم.


alireza
ساعت13:01---29 تير 1393
با سلام و خسته نباشید. در بردن فایل نقاط به دوربین لایکا 805power در ویندوز 8 که coordinate editorکار نمیکنه باید فرمت فایل idx یا gsi8 یا GSI16 باشه که نرم افزاری یدا نکردم در این مورد برای تبدیل.کسی میدونه از چه نرم افزاری باید استفاده کنم؟
پاسخ:مدتیه که با leica survey office کار نکردم.یادم رفته به خدا.


ابراهيم
ساعت18:59---4 ارديبهشت 1393
سلام و خسته نباشيد،خواستم بدونم نرم افزار تخليه ts02 براي ويندوز xp رو مي تونيد تو سايت بزاريد يا آدرسي داريد كه بتونيم دانلودش كنيم؟مرسي


پاسخ:سلام. تا اونجایی که من اطلاع دارم، نرم افزار تخلیه سری ts، نرم افزار لایکا سوروی آفیسه.حالا نمیدونم رو xp کار میکنه یا نه


y.v
ساعت15:48---20 اسفند 1392
سلام مهندس

می تونید فایلی رو ارائه بدید که در مورد فری استیشن لایکا 407 باشه ؟

با تشکر
پاسخ:سلام دوست عزیز.راست میگی.تا حالا مقاله ای راجع به فری استیشن ننوشتم.به روی چشم.در اولین فرصت.


reza
ساعت17:20---2 آبان 1392
سلام من تو ویندوز سون نمیتونم تخلیه توتال لایکا تی اس 02 رو انجام بدم نرم افزار قدیمیه چه کنم؟؟؟؟

مرسی.؟؟؟؟

؟؟؟؟

؟؟؟
پاسخ:معمولا مشکل برمیگرده به عدم شناسایی کابل usb.من خودم این مشکل رو در ویندوز 8 داشتم.میتونید فایل شناسایی usb رو در گوگل سرچ و دانلود کنید


mojtaba
ساعت17:04---19 مهر 1392
سلام

ببخشید ما pdfآموزشی دوربین دیجیتال مدلts02رو میخواستیم هر چه میگردیم پیداش نمیکنیم اگه میشه یه کمکی کنید ممنون میشم
پاسخ:دقیقا بفرما به کدوم قسمتش نیاز داری.مطالب آموزشی این وبلاگ بر اساس دوربین های لایکا که کم و بیش مشابه هستند نوشته شده


وحید
ساعت22:20---23 مرداد 1392
سلام و خسته نباشید.با تشکر از زحمات شما امیداوارم که همیشه موفق باشید.
پاسخ:و همچنین برای شما دوست عزیز


امین
ساعت0:49---7 فروردين 1392
ممنونم از زحماتت
حقا که زکات علمت رو خوب میدی
امیدوارم روز به روز انرژی و دانشت بیشتر بشه
من هر هفته به امید یادگیری مطالب جدید به وب سایتت سر میزنم


محسن ساغری
ساعت9:08---16 اسفند 1391
مهندس عزیز انصافا داری کمک بزرگی به جامع مهندسین میکنی.من که شما رو تحسین میکنم سایت شما رو تازگیها هستش که اتفاقی پیدا کردم مسائل جدیدی رو دیدم که واقعا عالی عالی هستن.};- از خداوند منان آرزوی موفقیت هر چه بیشتر شما را دارم
مهندس: من دوربین لایکا ts 02 دارم برای فرستادن نقاط از لب تاب به دوربین(ویندوز لب تاب سون 64 بیت) در برنامه تخلیه دوربین های لایکا برنامه کوردینت ادیتور وجود داره برای فرستادن نقاط از کامپیوتر به دوربین ولی روی ویندوز سون کار نمیکنه فقط با ایکس پی کار می کند راهی برای حل این مشکل وجود داره؟.با تشکر


علی
ساعت12:30---29 آذر 1391
سلام مهندس میتونی نرم افزار تخلیه دوربین لایکا را بزاری

بهروز
ساعت22:24---13 مهر 1391
خیلی خیلی آقایی حرف نداره عزیزمپاسخ:متشکرم

ایمان
ساعت8:28---12 مهر 1391
آقا دمت گرم خدا خیرت بده!!

ali
ساعت14:16---12 شهريور 1391
بابات زحماتي كه ميكشيد ممنون . مطمئن باشيد دعاي بچه هاي كه استفاده ميكنن بدرقه راهتون خواهد بود . مرس
پاسخ:ممنوم. با خوندن این نظرات متوجه میشم که کارام بی نتیجه نیست. خدارو شکر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهندس محمد آجامی